12 Ocak 2017 Perşembe

Etkisiz Eleman.


duvar yazıları kapak ile ilgili görsel sonucu


"sen bekleyip doğru zamanda hamle yapmayı seversin
  ben her şeyi birkaç saniyeyle kaçırmakla meşhurum" diyor Tepebaşı Dükü Ali Lidar.

  Malesef benim, senin hakkında öyle dört başı mamur bi malumatım yok
  Temkinli misindir, sabırlı mısındır bilemem
  Bana gelince, evet, en acelem olduğu anda 16B'yi birkaç saniyeyle kaçırmışlığım var
  Ya da bütünlemesine girdiğim sınavdan yalnızca bir puanla kalmışlığım mevcut
  Sana gelince, bildiğim tek şey beni bilmeyişin
  Yani biliyorsundur da anlarsın ya canım,
  Kesin arkadaş olarak görüyorsundur beni
  Sen de haklısın, yok ki feysbukta hayat arkadaşım olarak ekle tuşu
  Mecburen arkadaş oluyoruz, en fazla askerlik arkadaşı
  İkimiz de yürümeyi bilmiyoruz belli ki
  Belki emekleriz dizlerimiz acıyıncaya kadar.

"annem tanısa seni kesin çok severdi
  bana kalırsa seni bütün dünya çok sever
  ben de seni çok severim ama şu an konu bu değil" diyor Tepebaşı Dükü Ali Lidar.

  Bence de annem seni çok sever
  Hatta benden bile çok sever bi kere anne desen
  Anneme anne desen ben de seni çok severim
  Diyemiyorum ki arkandan "ne meymenetsiz herif bu" diye
  Yalan söylemek günah çünkü
  Durup durup ne kadar cana da canıma da yakın olduğunu düşünüyorum anca.
  Çok mu zordu sanki biraz etrafta pöykürerek dolansan
  Ağzından tükürükler saçarak bağırsan yanındakilere
  Ben de bununla bi ömür geçmez ya deyip dürsem defterini
  Ama yok, hep diyordum ya zoru severim diye böbürlenerek
  Al sana zoru işte dedi Rabbim
  Bütün idealliğinle ve imkansızlığınla koydu seni önüme
  Rabbim biliyorsun, matematiğim yok benim
  Sayıların dilini bilmem ki bu denklemi çözeyim
  Sonucum yanlışsa da gidişata puan ver
  Kurtar beni etkisiz elemanı olduğum bu denklemden.
 
                                                                       

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder